Dags att sparka liv i bloggen igen!

Mycket längesen jag skrev något här. Har inte haft någon lust.
Det har hänt en del sen sist. Den 19 oktober hände det allra största som hänt mig och sambon. Vi blev föräldrar till en alldeles underbar liten kille. Tänk att han redan är 5 månader gammal. Vart tog tiden vägen? Vår lille son är alldeles underbar. Sover bra på nätterna har han gjort hela tiden. Han är ett riktigt litet charmtroll som ler åt allt och alla. Med andra ord så är vi jättelyckliga att vi just fick denna lille son.

Så mycket scrap har det inte blivit under de här 5 månaderna men det kliar i mina scrapfingrar. Däremot har jag använt min symaskin en del och även virkat den del. Här kan ni se vad det har blivit.
 

   

 

 

Idag har jag och min lille prins träffat mammorna och bebisarna från vattenjympan på Hagabadet i slutet av graviditeten.

Kommentarer
Postat av: Ada

Ah, välkommen tillbaka! Vilka fantastiskt fina saker du gjort, otroligt skilled!

2012-04-02 @ 09:45:24
URL: http://blogg.mama.nu/adasbetraktelser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0